10 Şubat 2008 Pazar

Gülmek İstiyorum Sayın Seyirciler

Penguen dergisi 31 Ocak Perşembe.. Seyit Ali Aral'ın İçli Köfte adlı köşesinden bir öneri (?)..

"Yavukluyla birbirinize birer küçük balon verin, ama o balonları kendi nefesinizle şişirin. Sevdalı nefeslerinizi birbirinize emanet edin. Bir gün hayat sizi boğduğunda, saldığınızda nefesleri havaya, aşkın nefesi ne dert bırakır ne tasa."

Özet geçelim: Şişirilmiş balonu çözüp havasını suratımıza üfürüyoruz, aşka geliyoruz.

Okudum ben bunu, en az komik karikatür okumuşum gibi kahkaha atasım geldi, gelin görün ki otobüsteydim atamadım. İçimde patladı. Penguen bir mizah dergisi olsa bile bunu yazan arkadaşın ciddi olduğunun ve gözlerinden kalpler fırlattığının farkındayım...Aman allahım! Kendisini en az Cosmopolitan dergisindeki şu tavsiyeyi veren yazar kadar tebrik ediyorum "Erkek arkadaşınıza tatlı bir süpriz yapın ve onun iç çamaşırı çekmecesindeki en sevdiğiniz boxerının içine gül yaprakları dökün. unutmayın ki erkekler de en az kadınlar kadar çiçekleri severler aslında."

Verdikleri tavsiyeler uygulanıyor mu diye takip etmiyorlarsa ben edebilirim. Ya da Güzin Abla olup herkese manyak tavsiyeler vermek istiyorum aşk hayatlarına heyecan katsınlar diye. Şu aşk doktoru niyetine antin kuntin tavsiye verenlerden olayım ben de, neyim eksik? Eğer kariyer planlarım istediğim gibi gitmezse bu yolu seçeceğimdir.

blogger templates 3 columns | Make Money Online