18 Şubat 2008 Pazartesi

If I Was a Flower Growing Wild and Free, All I'd Want is You to Be My Sweet Honey Bee

Belki de siz 16 yaşında hamile kalan genç bir kız olsaydınız kafayı yer, duvarları yumruklar, kontrolü elden kaybedip sokaklarda deli dana gibi koşturmaya başlardınız. Bu film öyle birini anlatan bir film değil. Yani "belki" gerçekçi olmadığı söyenebilir. Ama yine de çok güzel bir film Juno. Ellen Page iyi bir aktris, filmde en iyi oyunculuğu o çıkartıyor, ve gelecekte daha da güzel yapımlarda kendisini göreceğimiz havası yaratıyor.

Tamam, belki güzel filmlerde göremeyiz. Bu sanatçı kısmısının kariyerinin hangi noktasında nasıl saçmalayabileceği belli olmaz. Ancak, Ellen Page aklı başında biri gibi duruyor, ve kesin ben bu kanıya filmde canlandırdığı karakter yüzünden kapıldım. Demek ki rolle gerçek hayatı birbirine karıştırma becerisine sahibim. Hımmm aferin bana.


Birçok yerde Juno için "Bunu seven Little Miss Sunshine"ı da sevdi diyor. Ben Juno'yu sevdim. O yüzden bu yönlendirme dahilinde Little Miss Sunshine'ı da izleyeceğim. Onun hakkındaki görüşleri de yakında buradan tüm dünyaya duyururum artık.


blogger templates 3 columns | Make Money Online