16 Ocak 2008 Çarşamba

Ağzıyla Müzik Yapan adam


Beat Box denen adamlar oluyor etrafta. Etrafta dediğim Türkiye'de varlar mı bir fikrim yok ama yurtdışında ağzıyla çıp çık dum tıs sesler çıkarıp tüm bir orkestranın seslerini ağzınla yapmak ilgi uyandıran bir şey. Genelde rap, hip hop şarkılarını seslendiriyorlar (?)- bol ritimli ya ondan.

Demek istediğim şu: Ne kadar gereksiz işlerle uğraşıyor insanlar.

"Aman allahım muhteşem", "Süper yetenek", "Büyüleyici" gibi etiketler altında bana birsürü kişiden gelen videolardan biri şu :

http://www.youtube.com/watch?v=BCuWeXZi05w

Adamın belli ki deli gibi bir ritim kulağı, yeteneği var. Islık bile çalamayan insanlar var olduğunu düşünürsek gerçekten insanların azimle neyi yapabilceklerinin güzel bir örneği. Yine de her girişimi sırf değişik ve 1000'de bir yapılabilcek birşey diye takdir edemeyiz. Kimbilir belki ben de geğirerek Carmina Burana'yı söyleyebilcek yeteneğe sahibimdir. Ama eğer böyle bir altyapıya sahipsem bu aynı zamanda bende iyi bir gırtlak olduğuna da işarettir. O zaman, geğirmek yerine opera eğitimi almam daha mantıklı olabilir. Ağzıyla cum çik tıs tıs yapan adam da belli ki süper bir kulağa sahip. Kendisine bir teyze edasıyla "evladım git daha düzgün bir şeyler yap" demek istiyorum.

blogger templates 3 columns | Make Money Online