11 Mart 2008 Salı

Trio Mrio'nun Evrilmiş Hali Quartet Muartet


Başlıkta bahsi geçen grup eğer bünyesine bir üye daha alırsa ne olacak bilmiyorum. Latincem süper diil o yüzden Pentagon Mentagon mu olur Pentagram Mentagram mı karar veremedim.

Alp Ersönmez (bass, resimde en solda), Sarp Maden (gitar, en sağda), ve Volkan Öktem (davul, sağdan ikinci) Trio Mrio adında bir grup iken gün geliyor Genco Arı (piyano, resimde soldan ikinci şahıs) aralarına katılıyor ve grup şuanki halini Quartet Muartet adıyla almış bulunuyor. Hayal Kahvesi'nde her ay 1-2 akşam sahne alıyorlar son birkaç aydır. Arada sırada Nardis'te de rastlamak mümkün kendilerine.

Quartet Muartet yoğun mu yoğun (?) bir caz çalıyor (bir caz?).. Demek istediğim enstrümantel cazın doğaçlamanın hat safhada olduğu eserleri var, demek istediğim jazz fusion yapıyorlar. 2 adet de albüm doğurmuşlar:

1. Dokuz Parça 2. Dokuz Parça Daha

Hoşuma giden parçalarından tavsiye amaçlı önerebileceklerim Mr. Shuffle, Bobi, Bir İleri Bir Geri, ve Küçük Tomurcuk.

Quartet Muartet'i izleyip insan bunalıma giriyor, yok canım ben enstrüman falan çalmıyorum benim yaptığım başka bir aktivite heralde diyor insan. Volkan Öktem o kadar güzel çalıyor ki sayamıyorsunuz, ama o sayıyor, dağıttı toparlayamayacak derken bir bakıyorsunuz uzun sololardan sonra toparlamış tekrar şarkıyı. Bassçı Alp Ersönmez ise bence grubun en sempatik en eğlenceli şahsı. Bassı çalarken şekilden şekle giriyor, dengesini kaybedecek şimdi bassla yuvarlancak yerde diyorsunuz ama ben daha düştüğünü görmedim. Dinlemesi de izlemesi de zevkli bir grup kısacası.

Sizlerin de cazzı gelirse gidiniz dinleyiniz.

blogger templates 3 columns | Make Money Online